top of page
תמונת הסופר/תישראל זמור-מנכ ל

שיפוץ חדרי ילדים – בשביל ההנאה של הילד

שיפוץ חדרי ילדים – בשביל ההנאה של הילד

שיפו חדרי ילדים נעשה בדרך כלל כחלק משיפוץ כללי יותר שאנו עושים בבית
שיפוץ חדרי ילדים – בשביל ההנאה של הילד

שיפו חדרי ילדים נעשה בדרך כלל כחלק משיפוץ כללי יותר שאנו עושים בבית. לרוב כאשר אנחנו משפצים את חדר הילדים אנחנו נעשה זאת מכיוון שאנו מעוניינים לשפץ את כלל הבית. השיפוץ נועד להקנות לנו בית חדש ויפה שיהיה לנו הרבה יותר נעים לשהות בו. כך אנחנו מבינים כי השיפוץ קשור באופן הדוק לאיכות החיים שלנו ומשפר אותה בצורה דרמטית. שיפוץ חדר הילדים, אינו שונה במובן זה והוא משפר את איכות החיים של הילדים בצורה דרמטית. תודות לשיפוץ הילדים ייהנו הרבה יותר מחדר הילדים שלהם ועל כן הם ירצו לשהות בחדר הילדים במשך זמן רב ולשחק בו כמה שיותר. כל השיפוץ מקנה לנו הנאה בלתי נגמרת ובמיוחד לילדים שלנו. על כן כדאי מאוד לבצע שיפוץ ובמסגרתו לכלול גם את שיפוץ חדר הילדים.


שיפוץ חדרי ילדים – זכרו השיפוץ יכול להיות קשה לילד


אך לא הכול ורוד כאשר אנחנו משפצים את חדר הילדים. יש לקחת בחשבון כי בעת שיפוץ חדר ילדים, הילדים אינם גרים בחדר שלהם. בנוסף, הם רואים כי המבצר הפרטי שלהם קרי החדר שלהם מבולגן והפוך וכי מתבצעות בו עבודות על ימין ועל שמאל. דבר זה יכול לגרום לנסיגה בהתנהגות של הילדים ולקשיים אשר יבואו לידי ביטוי במגוון רחב של התנהגויות. אין ספק כי שיפוץ יכול להיות קשה לכלל המשפחה, אך לילד הוא יכול להיות קשה במיוחד ועלינו לקחת זאת בחשבון ולפעול בהתאם לכך. זכרו כי לילד מנגנוני הגנה יותר חלשים משל מבוגרים והתחשבו בעובדה זו.


שיפוץ חדרי ילדים – כיצד נקל על הילד בתקופת השיפוץ?


אז מה עלינו כהורים לעשות בכדי להבטיח כי הילדים לא יסבלו בתקופת השיפוצים? כיצד נתגבר על בעיה זו של הילדים? התשובה היא פשוטה להפליא ככל שתדברו יותר עם הילדים ותכינו אותם לעומד לבוא כך הילד יהיה יותר נינוח ויקבל את השיפוץ יותר באהבה. אין ספק כי ילד אשר יודע למה הוא מצפה יושפע הרבה פחות ממצב שבו השיפוץ ניחת עליו בהפתעה והוא לא יודע למה לצפות. כך הילד לא יסבול בתקופת השיפוצים ואפילו ילמד להסתכל על המצב הזה בחיוך. בנוסף, אם נסביר לילד שמדובר בדבר זמני אשר ימשך רק מספר שבועות ובסופו יהיה לו חדר חדש, הוא יקבל את המצב הרבה יותר טוב.

שיפוץ חדרי ילדים – זכרו כי השיפוץ שווה את הקשיים

שיפוץ חדרי ילדים ושיפוץ בכלל יכול להיות תיק לא פשוט, אך עלינו לזכור כי התיק הזה נמשך רק מספר שבועות וכי בסיומו אנחנו נקבל בית חדש לגמרי. על כן כדאי מאוד לשפץ את הבית ועם הקשיים השונים ניתן להתמודד בצורה טובה ולהתגבר על כל המכשולים, גם ההורים וגם הילדים.

35 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page