שיפוץ דירות – על מה חשוב להקפיד כאשר ניגשים אליו
top of page
  • תמונת הסופר/תישראל זמור-מנכ ל

שיפוץ דירות – על מה חשוב להקפיד כאשר ניגשים אליו?


שיפוץ דירות הוא לא משימה של מה בכך.

הוא דורש מאתנו מאמץ רב ולהקפיד על מספר דברים. אחד הדברים החשובים ביותר כאשר אנו ניגשים אל שיפוץ הדירה הוא לשים לב לעמידה בלוחות הזמנים של השיפוץ. השיפוץ מורכב ממספר חלקים ובכדי שהוא יסתיים בזמן צריך לעמוד בזמן של כל חלק וחלק מהשיפוץ. דבר נוסף ולא פחות חשוב מכך שיש להקפיד עליו הוא איכות העבודה של הקבלן שממנו אנו הזמנו את העבודות. ככל שהעבודה תהיה יותר איכותית כך היא תהיה יותר טובה ואנו נהנה ממנה יותר.

שיפוץ דירות – לא רק הצד הכספי אלא גם הנפשי.

כאשר אנו ניגשים אל תחום שיפוץ דירות אנו צריכים לזכור כי מדובר בהשקעה כספית גדולה, כמובן שהדבר תלוי בגודל השיפוץ. עם זאת, לא רק הכנה כספית נדרשת מאתנו אלא גם הכנה נפשית לשיפוץ ההולך ובא. שיפוץ כרוך בכאב ראש לא קטן והוא דורש מאתנו מאמץ לא קטן ועל כן אנו חייבים להיות מוכנים נפשית בכדי לעבור אותו בשלום. ככל שנתכנן את השיפוץ יותר מראש כך נדע כי הוא יעבור בצורה טובה יותר ואנו נהיה שלמים יותר עם השיפוץ המתקרב. על כן חשוב מאוד לחשוב על כל צעד שאתם עושים כאשר אתם ניגשים לשיפוץ ולהתייעץ עם אנשי מקצוע שיעזרו לנו בתחום.

שיפוץ דירות – האם אני זכאי לסיוע מהמדינה?

כפי שכבר הבנו שיפוץ דירות דורש מאתנו השקעה כספית ניכרת ונשאלת השאלה מה נעשה כאשר הפרוטה אינה מצויה בכיסנו ואנו לא יכולים לבנות באופן עצמאי. במקרה כזה כדאי לבדוק האם אנו זכאים לסיוע מהמדינה שתוכל לעזור לנו. ראשית חשוב להבין כי במקרים רבים המדינה אינה עוזרת בשיפוץ הדירה, אך ישנם מקרים חריגים בהם היא כן עוזרת. ראשית המדינה עוזרת לנכים לשפץ את דירתם בתנאי שהם עומדים בקריטריונים מסוימים. בנוסף ניצולי שואה זכאים גם הם לעזרה בשיפוץ הדירה הגם שהדבר לא נעשה על ידי המדינה אלא על ידי ארגון לתת. אלו פרויקטים מבורכים ובוא נקווה שיהיו עוד פרויקטים כאלו בעתיד לאוכלוסיות נוספות.

19 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page