שיפוץ סלון – המפתח שלך לבית המושלם.
top of page
  • תמונת הסופר/תישראל זמור-מנכ ל

שיפוץ סלון – המפתח שלך לבית המושלם.


סלון הוא מרכז הבית ולא בכדי כה חשוב לנו שהוא יהיה יפה ומעניין ואכן אם אנו רוצים בית מושלם הרי שהשלב הראשון לעשות זאת הוא להשקיע בסלון שלנו. לא רק זאת אלא שכל כמה שנים יש צורך לשפץ את הסלון שלנו בכדי לעמוד בעתים המשתנים. על כן שיפוץ סלון מקבל חשיבות כה רבה וזאת מכיוון שהוא למעשה משפיע על מראהו של כל הבית. חשוב לדעת כי בישראל נהוג לשפץ את הבית ובפרט את הסלון כל 7 שנים לעומת ממוצע של עשרות שנים במדינות אחרות ומכאן אנו מבינים עד כמה הסלון חשוב לנו הישראלים.

שיפוץ סלון – האם כדאי להשתמש בשיטת הפנג שוואי?

כבר הבנו עד כמה שיפוץ סלון חשוב לבית ולמראהו, השאלה המרכזית שנותרה הוא באיזה שיטה נעצב ונשפץ את הבית לאחר שקיבלנו את ההחלטה לעצבו. התשובה לכך יכולה לנוע במגוון רחב של אמצעים ושיטות אך נראה כי אחת השיטות המובילות שקיימות בשוק הוא לסדר את הבית בשיטת הפנג שוואי. שיטה זו היא שיטה סינית עתיקה לסידור הבית ויש לה כללים מאוד ברורים הנוגעים לזרימת האנרגיה בבית. לא חייבים להאמין במסורת הסינית העתיקה בכדי לסדר את הבית בשיטה זו וזאת מכיוון שהכללים שלה הם מאוד נוחים גם אם איננו מאמינים בתכנים שלהם. על כן שיטה זו מומלצת על ידי אנשי מקצוע רבים שחושבים שזו אחת השיטות הטובות ביותר לסידור הבית.

שיפוץ סלון – כיצד נדע לעצב אותו בחכמה?

אם כן נאמר כי החלטנו לעצב ולשפץ את הסלון בשיטת הפנג שוואי, אך כיצד נדע לעצב בשיטה זו, אף אחד לא נולד עם ידע על השיטה וללמוד אותה לוקח זמן והדבר כמעט בלתי אפשרי. על כן כאשר אנו ניגשים אל שיפוץ סלון בשיטת הפנג שוואי אנו צריכים להיעזר באיש מקצוע מנוסה אשר יוכל להועיל ולעזור לנו כמיטב יכולתיו. פנו אל מעצב פנים המתמחה בשיטת הפנג שוואי והוא ידריך אתכם כיצד לעצב את הבית וכיצד לעשות זאת בחכמה ובקלות.

הצעת מחיר ייעוץ ללא התחייבות אנחנו כאן בשבילכם ישראל שיפוצים 054-4969744

25 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page